OGILVY O REKLAMĚ V DIGITÁLNÍM VĚKU Miles Young

Novinka
657 Kč
Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do:
8.10.2024

Detailní informace

Detailní popis produktu

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Doplňkové parametry

Kategorie: Populárně naučné knihy pro dospělé
Šířka: 247
Výška: 187
Počet stran: 224
Vazba: Váz.
Expedice: 2018-02-08
ISBN: 978-80-256-2159-2
PCT: 4286
Rozměry: 247 x 187 mm
Téma: ostatní
Typ knihy: ostatní
Věk: 15+

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: