Výměna, vrácení a reklamace

Nesedly vašemu dítěti objednané boty a potřebujete jinou velikost, nebo je prostě chcete jen vrátit či reklamovat? Jste tu správně.

 

Výměna

Udělejte si prosím novou objednávku a nepadnoucí nenošené boty nám zašlete zpět viz. instrukce níže. Je to nejrychlejší a nejjednodušší způsob výměny.

Potřebujete s výměnou poradit? Napište nám na info@kkboty.cz nebo zavolejte na 588 288 785, pomůžeme Vám :)

 

Vrácení

Nabízíme také možnost zvýhodněného vrácení přes Zásilkovnu, a to za poplatek 59Kč. Stačí když přinesete zabalené boty na jakoukoli pobočku Zásilkovny a obsluze sdělíte kod 93353867, Vaše jméno či číslo objednávky. Obsluha Vám vytiskne štítek, takže není třeba psát na balík naši adresu. Následně Vám vrátíme o 59 Kč méně, při podání na Zásilkovně nic platit nebudete.

V případě, že vaše objednávka překročila hranici 2 000 Kč pro "dopravu zdarma", ale po vrácení části zboží klesne výsledná hodnota objednávky pod 2 000 Kč, bude cena dopravy navíc započítána při dobropisu vráceného zboží. Obdobný postup může být aplikován i u akcí s dárkem nad určitou hodnotu objednávky.

V ideálním případě nám se zbožím pošlete vyplněný formulář (odkaz na stažení také níže) , nebo nám prosím alespoň vložte do balíčku lístek s číslem objednávky a číslem účtu, kam si přejete vrátit peníze.

Otevřít formulář na vrácení zboží

Pro případné další informace nás kontaktujte na emailu info@kkboty.cz.

 

Samozřejmě můžete nepoužité zboží vrátit také u nás na prodejně v Rapotíně, nebo nám je zaslat Vámi zvoleným způsobem do skladu na adresu:

KK boty.cz - Vojtěch Laudát

Uničovská 3353/46

787 01 Šumperk

 

Reklamace

Reklamované zboží prosím očistěte. Boty prosím pouze otřete, ale neperte. Počítejte s tím, že s ním budeme manipulovat my, výrobce a je možné, že se bude opravovat.

Na prodejně: Stavte se s reklamovaným zbožím na prodejnu. Sepíšeme s Vámi reklamační protokol a odešleme zboží k posouzení. Pokud Vás zajímá, jak se bude reklamace řešit, můžete nám také nejdřív zaslat e-mail s nafocenou vadou, s popisem a nafocenou účtenkou na info@kkboty.cz. Maruška Vám odepíše, jak dál postupovat.

Přes eshop: Nejprve vadu nafoťte a pošlete nám fotky s popisem a s číslem objednávky na e-mail: info@kkboty.cz. Budeme Vás informovat, jak postupovat dál.

Reklamace se snažíme řešit co nejrychleji, bez odkladu.